Mimpi

Assalammualaikum dan salam sejahtera 

Since macam dah lama sangat tak menulis so rasa nak menulis balik. This past few days so many things happened to me . Then last week until today , dia tak contact aku so aku assume phone dia rosak and yes memang betul pun . 

Malam semalam , I dont know how and why suddenly aku boleh mimpi dia eventhough all this while aku kerap minta untuk mimpi dia but tak mimpi pun . Semalam baru mimpi then today , dia chat aku . Maybe tu petunjuk kan . His new phone dah sampai so he managed to contact me back . 

Things are not going right bila dia menghilang . Haha so cliche right but thats the fact . I thought tanpa dia , I can survive to handle life tanpa langsung fikir pasal dia but I cant . So yeahhh how aku nak proceed in life lepas degree nanti since we will go apart . 

However , I hope this coming new semester is a bless for me . Amin 

Eykqapexs 

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

First Time

Membebel sat

Apa Khabar RPS ?