Poisonous

Assalammualaikum dan salam sejahtera 


Bukan ini yang aku mahukan tapi semua ni soal hati. Kalau hati dah mati untuk meneruskan semua ni, tak ada apa lagi yang boleh memaksa. Sesiapa pun takkan kuat jika hal yang sama berulang ulang kali harus dilalui. 

Mempunyai sahabat itu satu anugerah sebab kau ada seseorang yang kau boleh berkongsi cerita, meluahkan perasaan, mencipta kenangan bersama. Tapi kadang ia juga boleh menjadi racun dalam hati tu bila yang terus berjuang hanya satu pihak. Aku lelah. Aku penat. 

Tak ada apa lagi yang tinggal. Kepergian aku pun tak meninggalkan apa apa kesan dalam hidup dia jadi untuk apa lagi aku terus bertahan. Mungkin selama ni semua yang aku buat untuk dia tu hanya lah cebisan dalam hidup dia je. Tak ada kesan :) 

Eykqapexs

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

First Time

Membebel sat

Apa Khabar RPS ?